مهاجم منچستریونایتد به خشونت علیه نامزد سابقش متهم شد

مهاجم منچستریونایتد به خشونت علیه نامزد سابقش متهم شد

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونی ممکن است مانند میسون گرینوود از منچستر یونایتد کنار گذاشته شود‌.

به گزارش فوتبالی ، فدراسیون فوتبال برزیل روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به اتهامات ارائه شده علیه آنتونی بازیکن باشگاه منچستر یونایتد و در دفاع از شخص مدعی، این مهاجم از لیست تیم ملی برزیل کنار گذاشته شده است. چندی پیش  نامزد سابق آنتونی، وی را به خشونت، پرخاشگری و رفتار توهین‌آمیز متهم کرده بود و او سپس در این خصوص بیانیه‌ای را منتشر کرد. حالا گاردین مدعی شده   پس از اتهامات علیه آنتونی مبنی بر خشونت خانگی باشگاه منچستریونایتد تحت فشار قرار گرفته تا این بازیکن را از ترکیب تیم کنار بگذارد. پیش از این نیز میسون گرینوود بازیکن پیشین منچستریونایتد به خاطر همین اتهامات از این تیم کنار گذاشته شده بود و حتی با وجود تبرئه در دادگاه مجوز حضور دوباره در این تیم را پیدا نکرد.

در بیانیه آنتونی که چندی پیش منتشر شد عنوان شده بود که شخص شاکی هر بار روایت متفاوتی را بیان می کند و گفته بود مطمئنم که بی گناه اعلام خواهم شد. اما این بیانیه نتوانسته باعث بی گناه شدن او شود و پرونده او نیز توسط پلیس برزیل خواهد شد. البته چندی پیش ابعاد دیگری از ماجرای دردسرساز آنتونی گزارش شد و طی اسناد و مدارکی که به دست رسانه‌های برزیلی رسیده، آنتونی حتی انگشتان شاکی را شکسته و او را تا سرحد مرگ نیز ترسانده است.

حالا باید دید سرنوشت ستاره سابق آژاکس و فعلی شیاطین سرخ شهر منچستر هم مانند گرینوود پدیده جوان سابق این تیم خواهد بود یا این بازیکن می تواند از این پرونده جان سالم به در ببرد.

۱۰۰۹