مردم باید به منچستریونایتد احترام بگذارند

مردم باید به منچستریونایتد احترام بگذارند

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی ستاره برزیلی ادعا کرد که حالا تمامی مردم و رسانه‌ها، باید به نام منچستریونایتد احترام بگذارند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب در فینال رقابت‌های کارابائو کاپ، تیم‌های نیوکاسل و منچستریونایتد در ومبلی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با گل‌های کاسمیرو و بوتمن (گل به خودی) با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند و بعد از شش سال، موفق به فتح یک جام معتبر شدند. 

در فصل گذشته شایعات زیادی مبنی بر مشکلات پشت صحنه در منچستریونایتد شنیده می شد و حتی رسانه‌ها ادعا می کردند که رابطه بازیکنان اصلاً با یک دیگر خوب نیست. با این وجود، تن هاگ به خوبی توانسته رختکن تیم را کنترل کند و آنتونی درباره فتح اولین جام فصل گفت: "خیلی خوشحالم که در اولین سال حضورم در الدترافورد، به اولین جامم می رسم. از همان ابتدا، مطمئن بودم که این بازیکنان، یونایتد را به جایگاهی که لیافتش را دارد، می رسانند. مردم باید دوباره به این باشگاه احترام بگذارند. این اولین جام ما بود و جام‌های زیاد دیگری در راه است."

شیاطین سرخ در حال حاضر در 3 رقابت لیگ برتر انگلیس، لیگ اروپا و اف ای کاپ حضور دارند و در هر سه از شانس قهرمانی مناسبی برخوردار هستند.

4416