ستاره گرانقیمت منچستریونایتد تا اطلاع ثانوی کنار گذاشته شد

ستاره گرانقیمت منچستریونایتد تا اطلاع ثانوی کنار گذاشته شد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی وینگر منچستریونایتد پذیرفت که بازگشتش به تمرینات منچستریونایتد را به خاطر اتهامات مربوط به خشونت علیه زنان، به تعویق بیاندازد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 23 ساله قرار بود که پس از خط خوردن از لیست تیم ملی برزیل به تمرینات منچستریونایتد برگردد اما شیاطین سرخ با این بازیکن به توافق رسیدند تا بازگشت خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازد تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

آنتونی همه این اتهامات را رد کرده اما باشگاه یونایتد در بیانیه خود اعلام کرد:" منچستریونایتد از اتهاماتی که علیه آنتونی زده شده، مطلع است.  بازیکنان غایب در بازیهای ملی باید دوشنبه به تمرینات برمی گشتند اما با آنتونی توافق شد تا بازگشت خود را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازد تا به اتهامات او رسیدگی شود. به عنوان یک باشگاه، هر گونه خشونت و آزار را محکوم می کنیم. اهمیت محافظت از افراد درگیر در این شرایط را درک می کنیم و مطلع هستیم که این اتهامات روی قربانیان آزار چه تاثیری دارد. "

در حال حاضر تحقیقات پلیسی در مورد اتهام خشونت خانگی آنتونی به نامزد سابقش  آغاز شده است. از سویی این بازیکن به خشونت علیه یک زن در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی برزیلی نیز متهم است.  آنتونی البته گفته است که هرگز به هیچ زنی حمله نکرده و به زودی حقیقت برملا خواهد شد.

آنتونی در مورد غیبتش در تمرین منچستریونایتد در بیانیه ای اظهار داشت :" با منچستریونایتد به توافق رسیدم که تا زمانی رسیدگی به اتهامات علیه من، مرخصی بگیرم. این تصمیمی دوطرفه بود تا جنجال بیهوده در باشگاه ایجاد نشود و حواس هم تیمی هایم پرت نشود. می خواهم بی گناهی خود را ثابت کنم و با نیروهای پلیس همکاری می کنم تا حقیقت روشن شود. امیدوارم که هر چه زودتر به میادین برگردم. "

4125