ادعای اسطوره چلسی در مورد وینگر منچستریونایتد

ادعای اسطوره چلسی در مورد وینگر منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - جو کول ستاره اسبق چلسی معتقد است سبک بازی آنتونی دوس سانتوس وینگر برزیلی منچستریونایتد به درد لیگ برتر انگلیس نمی خورد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی بیست و چهار ساله در تابستان 2022 با رقم 80 میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد پیوست و حتی در همان اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال گلزنی کرد تا هواداران شیاطین سرخ را بسیار امیدوار کند، اما در ادامه اوضاع بر وفق مراد ستاره برزیلی پیش نرفت و رفته رفته جایگاهش را در ترکیب اریک تن هاگ از دست داد.

جو کول درباره ستاره سابق آژاکس گفت: "مشکل آنتونی در منچستریونایتد این است که فکر می کنم سبک بازی او مناسب لیگ هلند است. لیگ برتر انگلیس یک لیگ فیزیکی است و آنتونی از این بابت دچار مشکل شده. او یک فوتبالیست با استعداد با تکنیک و مهارت و بالا است. او در بازی مقابل بارنزلی عملکرد خوبی داشت، اما فکر نکنم بتواند جایگاهی در ترکیب اصلی یونایتد در این فصل داشته باشد. فکر نکنم او بتواند تاثیر خاصی روی تیمش بگذارد. خود آنتونی خواهان خروج از منچستریونایتد است و در آینده نزدیک راه این دوتا از هم جدا خواهد شد. آننونی اصلاً پیر نیست و فکر می کنم هنوز به دوران اوجش نرسیده، ولی بهتر است در لیگ های دیگر بازی کند."

4416