وینگر برزیلی منچستریونایتد شاگرد مورینیو در ترکیه می‌شود؟

وینگر برزیلی منچستریونایتد شاگرد مورینیو در ترکیه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو تلاش می‌کند تا مقاومت آنتونی برای پیوستن به فنرباغچه را بشکند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از ESPN، آنتونی مصمم است با وجود علاقه فنرباغچه در منچستریونایتد بماند. باشگاه‌های ترکیه‌ای تا روز جمعه می‌توانند بازیکن جذب کنند و فنرباغچه با هدایت ژوزه مورینیو از جمله مشتریان آنتونی است.

وینگر برزیلی در ۳ بازی اول فصل یونایتد در لیگ برتر تنها یک دقیقه بازی کرده است. یک منبع آگاه به ESPN گفته که او مایل است به طور منظم بازی کند، اما ترجیح می دهد در اولدترافورد بماند حتی اگر فنرباغچه پیشنهاد رسمی بدهد.

آنتونی که سه سال از قراردادش باقی مانده، از زمان انتقال ۸۲ میلیون پوندی‌اش از آژاکس در سال ۲۰۲۲، در رسیدن به اوج آمادگی با مشکل مواجه شده است.

با این حال، منابع آگاه به ESPN گفته‌اند که اریک تن‌هاخ تمایلی به از دست دادن این بازیکن ۲۴ ساله ندارد. سرمربی یونایتد پس از انتقال جیدون سانچو به چلسی، نمی‌خواهد آنتونی را از دست بدهد.

در سوی دیگر، یونایتد عجله‌ای برای بازگرداندن راسموس هویلوند مصدوم نخواهد داشت، حتی اگر روند بهبودی این مهاجم، ۶ هفته طول بکشد. هویلوند در اولین بازی تور پیش فصل یونایتد در آمریکا مقابل آرسنال در تاریخ ۷ مرداد از ناحیه همسترینگ آسیب دید.

بنابراین شیاطین سرخ در فاز تهاجمی بیش از پیش به آنتونی نیاز دارند و خود این وینگر برزیلی نیز مشتاق بازگشت به ترکیب اصلی یونایتد است.

1033