ناراحتی ستاره چلسی به خاطر خط خوردن از لیست تیم ملی انگلیس

ناراحتی ستاره چلسی به خاطر خط خوردن از لیست تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس فاش کرد که رحیم استرلینگ به خاطر قرار نگرفتن در لیست بیست و سه نفره سه شیرها بسیار ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، رحیم استرلینگ یکی از مهره های جدا نشدنی از تیم ملی انگلیس در یک دهه گذشته بوده و در هر تورنمنتی، سه شیرها را همراهی کرده است، اما در آخرین لیست ساوتگیت، نام استرلینگ دیده نمی شود. این ستاره چلسی در آخرین بازی اش برای آبی های لندن مقابل لوتون تاون در لیگ برتر انگلیس بسیار خوش درخشید و توانست 2 گل بزند و همچنین به نیکولاس جکسون پاس گل بدهد.

به نقل از دیلی میل، ساوتگیت درباره خط زدن نام استرلینگ و ناراحتی وینگر سابق تیم های لیورپول و منچسترسیتی گفت: "متقاعد شده ام که او فصلی بی نظیر در چلسی خواهد داشت. او در 2 اردوی آخر انگلیس حاضر نشد و البته این به معنای آن است که دیگر بازیکنان فرصت بازی کردن پیدا کرده اند و توانستند خودشان را نشان دهند. خط زدن نام استرلینگ خیلی ساده نبود و می دانم که او از این بابت بسیار ناراحت و افسرده است و من نیز این موضوع را درک می کنم. اما هنوز همه چیز به پایان نرسیده و او فرصت های بسیاری برای بازگشت به اردوی تیم دارد."

4416