صحبت‌های کامل رحیم استرلینگ در اولین نشست خبری پس از پیوستن به چلسی

صحبت‌های کامل رحیم استرلینگ در اولین نشست خبری پس از پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر انگلیسی جدید آبی‌ها در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از پیوستن به این تیم شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رحیم استرلینگ، وینگر ملی‌پوش و انگلیسی چلسی که به تازگی به جمع یاران آبی‌های لندنی پیوسته، در یک نشست خبری صحبت‌هایی بیان داشته که در ادامه می‌خوانید:

"به طور مستمر در ترکیب تیم قرار نداشتن، چیزی نبود که با شخصیت من سازگار باشد. پس در اوج دوران بازی خود تصمیم گرفتم چالش جدیدی را تجربه کنم و همچنان در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشم."

"نسبت به گزینه‌های دیگری که داشتم، چلسی بیشترین انطباق را با اهداف شخصی من داشت. همچنین برای خانواده‌ام، انتقال به چلسی بهترین تصمیم بود و از دید حرفه‌ای، چلسی باشگاهی است که در حال رقابت در کنار بهترین‌ها است و تیم هر روز در حال پیشرفت است. پس برای من، با تغییر مالکیت چلسی، بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم."

"دیدن شوق و اشتیاق کارکنان و مربی تیم برایم لذت‌بخش و امیدوار کننده است. من همیشه برای خودم اهدافی مشخص می‌کنم که بزرگترین هدف من رسیدن تیمم به بالاترین قله‌های فوتبال است."

"از پیشنهادی که چلسی برایم داشت هیجان زده شدم. این فرصت به من داده شد که به این تیم بیایم و استعدادهای خودم را شکوفا کنم. در طول سالیان بخشی از وجودم رشد کرده است که در حال تبدیل کردن من به یک بازیکن باتجربه و یک رهبر داخل و بیرون زمین است و می‌خواهم این بخش شخصیتی‌ام را بیشتر ببینم. می‌خواهم بیشتر از قبل در تصمیمات داخل رختکن دخیل باشم و تیمم را به جلو هدایت کنم."

9404