حمایت استونز از رحیم استرلینگ

حمایت استونز از رحیم استرلینگ

سایت رسمی فوتبالی - جان استونز به حمایت از هم تیمی خود رحیم استرلینگ پرداخته و معتقد است که استرلینگ می‌تواند به انتقادات پایان دهد و به بازی برای تیم ملی انگلستان ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن منچسترسیتی که در پایان این هفته به اردوی تیم ملی اضافه می شوند. آنها توانسته بودند در جامعه جهانی تیم ملی را به نیمه‌نهایی برسانند و بهترین نتیجه جام جهانی را در طی ۲۸ سال اخیر، در تابستان امسال برای انگلستان رقم بزنند.

استرلینگ که توانسته بود در پیروزی روز گذشته منچستر سیتی مقابل نیوکاسل یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند در جام جهانی امسال مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته بود. از خالکوبی بحث برانگیز تفنگ در قبل از بازی های گرفته تا انتقاداتی که در زمان برگزاری این رقابت‌ها به او به خاطر عدم توانایی در به ثمر رساندن گل ها از موقعیت های بدست آمده برای تیم ملی انگلستان می شد، نظر به اینکه در همان فصل او موفق شده بود ۲۳ گل را برای سیتی به ثمر برساند.

او اظهار داشت: "رحیم در جام جهانی باور نکردنی بود. هرچند که من میدانم انتقادات زیادی پیرامون اوجود داشت. اما باید ببینید که او چه چیزی را به تیم اضافه کرده بود، او مدافعان حریف را وحشت‌زده می‌کرد اما هیچکدام از اینها در زیر این انتقادات دیده نشد. من شخصا برای او ناراحت بودم چرا که می‌دانم چه چیزی را به تیم اضافه می کند گلی که او به نیوکاسل زد عالی بود. و این تنها به آن گل خلاصه نمی شد او شانس‌های زیادی را خلق کرد در دفاع هم به تیم کمک کرد، او همه کار کرد.من امیدوارم وقتی کسی برای تیم ملی بازی می کند بتوان نکات مثبت او را هم دید. من معتقدم که او می‌تواند به جهان ثابت کند که چقدر عالی است. استرلینگ توانایی این را دارد که هر هفته بیاید و تمام تلاشش را بکند، و به انتقادها پاسخ دهد مسائل زیادی قبل از جام جهانی پیش آمد هیچکدام از آنها ربطی به فوتبال نداشت، احمقانه بود. اما شما به عنوان یک فوتبالیست نمی توانید اجازه دهید این مسائل بر کارتان تاثیر بگذارد. رحیم کاملاً بر روی فوتبال متمرکز است و نهایت تلاشش را برای تیم انجام میدهد اما افرادی که در حاشیه ایستاده اند آن را متوجه نمی شوند. او توانایی هایی دارد که برای هر فوتبالیستی حائز اهمیت است و این بسیار عالی است که می توانم در کنار او بازی کنم. "

عملکرد انگلیس در جام جهانی قابل توجه بود چرا که در رقابت های قبلی، انگلستان عملکرد چندان درخشانی نداشت. استونز معتقد است که می‌تواند این حس خوب را به بازی های آینده تیم ملی و در  بازی حساس روز شنبه با اسپانیا و سه‌شنبه بعد از آن بازی دوستانه با سوئیس انتقال داد.

استونز در ادامه گفت: "به نظر می رسد که زمان زیادی از موقعی که در روسیه بودیم نمی گذرد ما خاطرات خوبی از آنجا داریم ما می خواهیم آن لحظات را از جام جهانی با خود داشته باشیم و این حس خوبی به ما میدهد. ما از اینکه از این رقابت‌ها حذف شدیم ناامید شدیم اما فکر می‌کنم توانستیم حس مردم، و ذهنیتشان را و عقایدشان را درباره انگلستان عوض کنیم. من دوست دارم کاری کنم که مردم دوباره به تیم ملی انگلیس افتخار کنند و ما می خواهیم این کار را در مقابل اسپانیا انجام دهیم و این می تواند آزمون خوبی برای ما باشد. "

کایل واکر هم پس از عملکرد درخشانش در بازی مقابل نیوکاسل و به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش در آن بازی به تازگی به اردوی تیم ملی انگلستان ملحق شده است این اولین گل این مدافع در سه سال گذشته است. و استونز به شوخی در این باره می‌گوید که هم تیمی اش بالاخره باید رکوردش را بشکند. 

وی افزود: "دو روز قبل او شوتی به سوی دروازه ولورهمپتون داشت که نزدیک بود به پرچم کرنر بخورد، پس این یک مسئله­ ادامه دار است، همه چیز درباره این است که با توپ راحت کار کنید و آن را به هدف بزنید. توپ می تواند منحرف شود یا به هر سمتی برود اما توپ او به او به پرچم کرنر خورد.ام من واقعا بخاطر گل زنی اش برای او بسیار خوشحالم. "