مدافع تیم ملی انگلیس: استرلینگ بهترین بازیکن یورو 2020 است

مدافع تیم ملی انگلیس: استرلینگ بهترین بازیکن یورو 2020 است

پایگاه خبری فوتبالی - جان استونز مدافع باشگاه منچسترسیتی و باشگاه انگلیس به تمجید از رحیم استرلینگ هم تیمی باشگاهی و ملی‌اش پرداخت و او را بهترین بازیکن یورو 2020 خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 23:30 تیم‌های انگلیس و ایتالیا مرحله فینال یورو 2020 را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد. سه شیرها با پیروزی در برابر تیم‌های آلمان، اوکراین و دانمارک به این مرحله رسیدند. در صعود سه شیرها به فینال رحیم استرلینگ نقش حیاتی را ایفا کرد. او در مراحل حذفی نمایش بسیار خوبی برای ساوتگیت داشت. در دیدار برابر دانمارک توانست برای انگلیس پنالتی بگیرد تا سه شیرها به این مرحله برسند.

به نقل از سایت گل، جان استونز مدافع انگلیس دربراه تاثیر رحیم استرلینگ روی تیم و همچنین بسته شدن دهان منتقدانش گفت: "دوست دارم و امیدوارم رحیم استرلینگ بهترین بازیکن تورنمنت شود. کاری که او به طور صادقانه برای ما انجام داده، واقعا بی نظیر است و کسی راجع به این موضوع صحبت نمی‌کند. اما ما به عنوان بازیکنان این را مشاهده می‌کنیم. او تهدید بزرگی برای حریفان به شمار می‌رود و نشان داد که می‌توان روی او به عنوان یک بازیکن تاثیر گذار حساب باز کرد. مطمئنم که در روز یک شنبه همه کار خواهد کرد و امیدوارم گلزنی هم بکند. باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد."

4416