گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مروری بر عملکرد لژیونرها در رقابت های باشگاهی.  

 

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود:

احمد نوراللهی (الوحده)

درچارچوب رقابت های هفته دوم لیگ امارات الوحده میهمان الجزیره بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست دهد. احمد نوراللهی به طور کامل در زمین حضور داشت و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد. الوحده با 3 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ امارات قرار دارد.

اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

هال سیتی در هفته چهارم چمپیونشیپ انگلیس میزبان بریستول سیتی بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. اللهیار صیادمنش در این دیدار نیمکن نشین بود. هال سیتی با 7 امتیاز در رده هشتم جدول چمپیونشیپ قرار دارد.

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (الاتحاد کلبا)

در هفته دوم لیگ امارات الاتحاد کلبا به مصاف البطائح رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی قایدی به طور کامل در میدان حضور داشت. الاتحاد کلبا با یک امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ امارات قرار دارد.

کریم انصاری فرد (اومونیا)

اومونیا و کارمیوتیسا در هفته دوم لیگ برتر قبرس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید. کریم انصاری فرد 46 دقیقه در زمین حضور داشت. اومونیا با 4 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر قبرس حضور دارد.    

محمد محبی (روستوف)

در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر روسیه روستوف میهمان نووگورود بود که با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد. محمد محبی از دقیقه 61 وارد زمین شد. روستوف با 7 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.

محمد امین حزباوی (السد)

السد در هفته دوم لیگ ستارگان قطر میزبان الاهلی بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد. محمد امین حزباوی 61 دقیقه در زمین حضور داشت و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. السد با 6 امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن)

در چارچوب رقابت های هفته دوم سوپر لیگ یونان آ.ا.ک آتن به مصاف پانسرایکوس رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک  بر یک به پایان رسید. میلاد محمدی به طور کامل در میدان حضور داشت و احسان حاج صفی در لیست تیمش برای این دیدار قرار نداشت.

علی علیپور (ژیل ویسنته)

ژیل ویسنته در هفته سوم لیگ برتر پرتغال میزبان بنفیکا بود که با نتیجه سه بر دو شکست خورد. علی علیپور در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت. ژیل ویسنته با 3 امتیاز در رده نهم لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش نیمکت نشین بود موفق شد آلمیره سیتی را با نتیجه پر گل شش بر یک شکست دهد. فاینورد تا پایان هفته سوم با 5 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور)

در هفته سوم سوپر لیگ ترکیه کایسری اسپور به مصاف سامسون اسپور رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. علی کریمی به طور کامل بازی کرد و مجید حسینی هم در لیست تیمش برای این دیدار قرار نداشت.

پویا اسبقی، امید ابراهیمی (الشمال)

در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ ستارگان قطر الشمال با هدایت پویا اسبقی به مصاف الوکره رفت که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. امید ابراهیمی پاس گل اول تیمش را ارسال کرد و در دقیقه 14+90 تعویض شد. الشمال با دو امتیاز در رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.  

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

دینامو زاگرب در هفته ششم لیگ برتر کرواسی میزبان ریه کا بود و با نتیجه دو بر یک میهمانش را شکست داد. صادق محرمی به طور کامل بازی کرد. دینامو زاگرب با 7 امتیاز در رده چهارم لیگ برتر کرواسی قرار دارد.

سعید عزت اللهی (وایله)

وایله در شبی که سعید عزت اللهی به لیست برگشته بود به مصاف بروندوبی رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. عزت اللهی از دقیقه 61 وارد بازی شد. وایله بدون امتیاز در قعر جدول سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

دنیس اکرت (یونیون سن- ژیل)

یونیون سن - ژیل در پل آف لیگ اروپا به مصاف لوگانو رفت و با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. دنیس اکرت 66 دقیقه در زمین حضور داشت و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

مهدی طارمی (پورتو)

پورتو در هفته سوم لیگ برتر پرتغال میهمان ریو آوه بود و موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. مهدی طارمی ۷۸ دقیقه در میدان حضور داشت. پورتو با ۹ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

۲۶۳۶