انتقاد اسطوره منچستر یونایتد از مونت و خط هافبک شیاطین سرخ

انتقاد اسطوره منچستر یونایتد از مونت و خط هافبک شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی – گری نویل پس از باخت منچستر یونایتد به تاتنهام، میسون مونت را " نا شناس " خطاب کرد و به یونایتد اخطار داد که باید پیش از پایان پنجره نقل و انتقالاتی، به ترمیم خط هافبک خود بپردازد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد پس از پیروزی مقابل ولورهمپتون در هفته گذشته که با خوش شانسی هم همراه بود، در نیمه اول بازی با تاتنهام فرصت‌های بهتری را در اختیار داشت اما وقفه بین دو نیمه، شرایط را برای تاتنهامی‌ها تغییر داد. گل سار و گل به خودی مارتینز، پاداش بازی خوب و مالکانه تیم میزبان در نیمه دوم بود، در حالی که مدیسون و بیسوما، در مرکز زمین بسیار مسلط بودند.

میسون مونت، خرید تابستانی منچستر یونایتد، پس از نمایش کم فروغ خود برای یونایتد در اولین بازی اش برای این تیم در لیگ جزیره، نمایش بی اثر دیگری را به اجرا گذاشت. تن هاگ هر 5 تعویض خود را انجام داد اما با وجود اینکه خط هافبک تیمش می‌توانست از انرژی و قدرت مک تامینی در جگ‌های میانه زمین استفاده کند، او را به زمین نیاورد.

حالا گری نویل در اینباره گفت:" میسون مونت در هر دو بازی اول خود عملکرد ضعیفی داشته است و امروز هم در زمین گم شده بود. منچستر در میانه زمین تحت تسلط بیسوما، سار و مدیسون قرار گرفته بودند. هنوز ابتدای فصل است و نباید بیش از حد واکنش نشان داد اما چیزی که مشخص است این است که خط هافبک منچستر یونایتد نیاز به تقویت دارد. این بدان معنی است که تن هاگ مجبور است مک تامینی را به میانه زمین بازگرداند تا جنگ های میانه زمین را برنده شود. او امروز نمی‌خواست این کار را بکند زیرا 5 تعویض خود را انجام داد و او را به زمین نیاورد. به نظر می‌رسد او می‌خواهد که اسکات را از تیم دور کند تا جا را برای آمدن یک بازیکن دیگر باز کند."

2102