شوخی فیزیکی مهرداد محمدی با راموسِ استقلال

شوخی فیزیکی مهرداد محمدی با راموسِ استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- در شادی پس از گل پیروزی‌بخش استقلال، مهرداد محمدی شوخی جالبی با زننده تک گل تیمش انجام داد.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکر می‌کرد کار استقلال مقابل ملوان گره بخورد اما از همان پنالتی دقایق ابتدایی، مشخص بود که شاگردان نکونام شب آسانی در آزادی پیش‌رو ندارد. تا دقیقه هشتاد نه تنها بازی مساوی دنبال می‌شد که حتی ملوان حملات زهردار بیشتری داشت.

در این بین یک کرنر جریان مسابقه را عوض کرد. محمدحسین مرادمند که همیشه گل‌های سرنوشت‌سازی برای استقلال به ثمر رسانده، امشب هم به داد هم‌تیمی‌هایش رسید و آن‌ها را شش امتیازی کرد. ضربه سر او هر چه تارتار و ملوان رشته بودند را پنبه کرد تا استقلال هم‌امتیاز با سپاهان برای دیدار هفته بعد به اصفهان برود.

پس از گل حساسی که مرادمند زد، مهرداد محمدی شوخی فیزیکی و جالبی با او انجام داد. محمدی که خرید استقلال برای فاز تهاجمی است هنوز نتوانسته برای تیمش گلزنی کند. او اما مدافع تیمش با این شوخی تشکر کرد که جور مهاجمان استقلال در این مسابقه را کشید.

امشب برای مرادمند با پنالتی‌ای که به ملوان داد آغاز شد و در حالی که می‌توانست برایش کابوس‌وار تمام شود، به بهترین نحو پیش رفت. سیدحسین پنالتی را گرفت و خودش گل پیروزی‌بخش را زد. گلی که در بازی گره‌خورده امشب کاملا به چشم می‌آمد و شاید بشود او را به خاطر گل‌های حساسی که می‌زند، راموس استقلال نامید.

2509