هو شدن کاپیتان فصل پیش منچستر یونایتد توسط طرفداران این تیم

هو شدن کاپیتان فصل پیش منچستر یونایتد توسط طرفداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – هری مگوایر پس از اشتباهش در بازی دوستانه مقابل اتلتیک بیلبائو، توسط طرفداران این تیم هو شد.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 80 میلیون پوندی، در هنگام شکل گیری حمله منچستر یونایتد، توپ را لو داد که باعث شد تا نیکو ویلیامز در دقیقه 29 بازی، تیم اسپانیایی را پیش بیندازد. بعد این اشتباه، مگوایر توسط بخشی از طرفداران یونایتد حاضر در ورزشگاه هو شد، هرچند دیگر طرفداران سعی کردند که با تشویق او صدای هواداران معترض را خاموش کنند. 

هری مگوایر، در بازی دوستانه یونایتد مقابل بیلبائو، به همراه ویکتور لیندلوف در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ قرار گرفت، بازی ای که در نهایت با گل دقیقه 90 پلیستری، با نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

اریک تن هاخ در بازی روز گذشته تیمش مقابل لانس که با برد 3-1 یونایتدی‌ها همراه بود، بازی را با زوج دفاعی محبوبش یعنی واران و مارتینز شروع کرد. 

مگوایر چندی قبل توسط تن هاخ از عنوان کاپیتانی تیم یونایتد عزل شد و قرار است که برونو فرناندز در فصل پیش رو این بازوبند را بر بازوی خود ببندد. مگوایر گفت که از تصمیم تن هاخ به شدت ناامید شده است اما وعده داد که برای جایگاهش خواهد جنگید.

مگوایر که در فصل گذشته لیگ جزیره، تنها 8 بار از ابتدا به میدان رفت و حالا علاقه باشگاه وستهم را در این تابستان به خود جذب کرده است؛ هرچند پیشنهاد اولیه وستهم به ارزش 20 میلیون پوند، توسط یونایتد رد شده است.

2102