قول کاپیتان منچستریونایتد به هواداران این تیم

قول کاپیتان منچستریونایتد به هواداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان انگلیسی منچستریونایتد به هواداران این تیم قول داد که در فصل آینده چیزهای متفاوتی نسبت به فصل 2021-22 خواهند دید. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل 2021-22 را با اوله گونر سولشر آغاز کردند، اما نتایج بسیار ضعیف این سرمربی نروژی باعث شد تا در ادامه رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت بنشیند و سرانجام آن‌ها، اریک تن هاگ را به عنوان سرمربی دائم فصل آینده انتخاب کردند. من یونایتد در این فصل نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و فصل آینده باید در لیگ اروپا شرکت کنند. 

به نقل از سایت گل، فصل 2021-22 برای هری مگوایر نیز یک فاجعه بزرگ بود. او نمایش‌های بسیاری بدی در قلب خط دفاعی یونایتد داشت و حتی هواداران این تیم برای بیرون کردن او از الدترافورد، او را با بمب تهدید کردند. حالا ملی پوش انگلیسی به خبرنگاران گفت: "سال گذشته یک پسرفت بزرگ برای من و تیم بود، اما حالا باید آن را پشت سر خود بگذاریم. به آینده نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم با این باشگاه به جام‌های زیادی برسیم. می‌دانم که سال گذشته ناامید کننده بود و من اصلاً نتوانستم نمایش خوبی داشته باشم و تیم نیز شرایط مساعدی نداشت. اما می‌خواهیم بجنگیم و به همه ثابت کنیم که کی هستیم."

4416