شرم‌ساری کاپیتان منچستریونایتد پس از گلزنی به رقیب دیرینه

شرم‌ساری کاپیتان منچستریونایتد پس از گلزنی به رقیب دیرینه

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در دیدار مقابل لیدز یونایتد موفق شد یکی از گل‌هایش را از روی نقطه کرنر به ثمر برساند و این در حالی رخ داد که آن‌ها در 138 اقدام قبلی نتوانسته بودند حتی یک گل نیز بزنند و هری مگوایر کاپیتان ملی پوش شیاطین سرخ از این بابت ابراز شرم‌ساری کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه دو تیم لیدز یونایتد و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الند رود به مصاف هم رفتند. در این دیدار پرتب و تاب، ابتدا من یونایتد در دقیقه 34 روی ارسال لوک شاو از نقطه کرنر و ضربه سر هری مگوایر به گل اول رسید و برونو فرناندز در آخرین ثانیه‌های نیمه اول اختلاف را دو برابر کرد. در نیمه دوم لیدز در عرض یک دقیقه و 10 ثانیه توانستند هر دو گل را جبران کند، اما در نهایت باز هم شیاطین سرخ با گل‌های فرد و الانگا به پیروزی 4-2 رسیدند. گل مگوایر از طریق کرنر به دست آمد و تقریبا شیاطین سرخ به مدت یک سال نتوانستند از این راه به گل برسند. 

به نقل از سایت گل، هری مگوایر پس از پایان بازی گفت: "من بابت این آمار خجالت زده و شرم‌سارم. من نقش بزرگی در تیم در هنگام ضربات ایستگاهی ایفا می‌کنم، اما به عنوان یک تیم اصلا خوب نیستیم. اگر می‌توانستیم از این راه گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، قطعا الان در رده‌های بالاتری بودیم."

4416