مگوایر: وظیفه من، هدایت منچستریونایتد به مسیر درست است

مگوایر: وظیفه من، هدایت منچستریونایتد به مسیر درست است

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر کاپیتان انگلیسی منچستریونایتد بعد از کسب پیروزی بی دردسر مقابل اورتون، به صحبت با برنامه BBC match of the day پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بعد از ظهر امروز، شیاطین سرخ از چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون بودند و توانستند با گل‌های اسکات مک‌تومینای و مارسیال به برد 2-0 برسند. این هفدهمین پیروزی منچستریونایتد در این فصل بود. یکی از نکات جالب این بازی، بازگشت هری مگوایر به ترکیب اصلی اریک تن هاگ بود.

به نقل از سایت گل، کاپیتان باشگاه منچستریونایتد به برنامه BBC match of the day گفت: "من مسئولیت دارم. وظیفه من این است که مطمئن شوم باشگاه در مسیر رو به جلو قرار دارد، حتی وقتی بازی نمی کنم. احساس می کنم که در چند وقت اخیر بازی‌های خوبی برای تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد به نمایش گذاشته‌ام."

"می دانم که رقابت خوبی در پست من در باشگاه وجود دارد و به این رقابت، احترام می‌گذارم. 4 مدافع ملی پوش سطح بالا در الدترافورد هستند و همه در تلاش هستیم تا بهترین ورژن خود باشیم."

منچستریونایتد در دیدار بعدی خود، باید به مصاف سویا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برود و سپس بعد از آن، در لیگ برتر پذیرای ناتینگهام فارست خواهد بود.

4416