وحشت بارسلونا از این که در سه روز آینده ستاره‌اش را با 25 میلیون یورو از دست بدهد

وحشت بارسلونا از این که در سه روز آینده ستاره‌اش را با 25 میلیون یورو از دست بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - مذاکره پی اس جی با عثمان دمبله، بارسلونا را به وحشت انداخته است.

به گزارش فوتبالی، در قرارداد دمبله با بارسلونا بندی وجود دارد که این بازیکن می تواند در سه روز آینده با 50 میلیون یورو جدا شود. بعد از این تاریخ، قیمت او به صد میلیون یورو می رسد. در حقیقت بر اساس این قرارداد، بارسلونا فقط نیمی از این مبلغ را دریافت می کند و بقیه آن به حساب خود دمبله می رود. بدین ترتیب ژاوی به شدت نگران است که یکی از کلیدی ترین بازیکنانش را ظرف سه روز آینده با فقط 25 میلیون یورو از دست بدهد!

بارسلونا در حال حاضر در دالاس حضور دارد و امشب باید در دیداری دوستانه به مصاف رئال مادرید برود اما جدایی احتمالی دمبله یکی از نگرانی های جدی مدیران و کادر فنی این تیم است. 

دمبله یکی از بازیکنان محبوب ژاوی است و از سویی مدیران بارسلونا به هیچ وجه دوست ندارند که او را با فقط 25 میلیون یورو از دست بدهند. در حقیقت بارسایی ها ترجیح می دهند که اگر قرار به جدایی این بازیکن باشد، او را بعد از روز اول آگوست بفروشند که رقم فسخ قراردادش به 100 میلیون یورو می رسد و بدین ترتیب می توانند از پول فروش او برای خرید بازیکنان مورد نظرشان نظیر برناردو سیلوا استفاده کنند.  بارسا به شدت نگران است که کابوسی که در مورد نیمار برایشان رخ داد، تکرار شود و دمبله را هم از دست بدهند. البته آنها در مورد بازیکن برزیلی 222 میلیون یورو هزینه کردند اما ممکن است که دمبله را با فقط 25 میلیون یورو از دست بدهند!

4125