دروازه‌بان بارسلونا در چه صورتی جایزه زامورا را می‌برد؟

دروازه‌بان بارسلونا در چه صورتی جایزه زامورا را می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن در مقابل رایو وایکانو سومین کلین شیت متوالی خود را در لالیگا داشت تا شانس خود را برای کسب جایزه زامورا زنده کند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان المانی در هفته پایانی رقابت داغی با اونای سیمون برای کسب دومین زامورای دوران فوتبالش خواهد داشت که باید دید که کدام یکی از دو نفر، شانس بیشتری خواهد داشت. 

در انتظار آخرین بازی لیگ اسپانیا، اونای سیمون با دریافت 33 گل در 35 بازی و میانگین 0.94 گل خورده، در صدر جدول جایزه زامورا قرار دارد در حالی که ترشتگن با دریافت 26 گل در 27 بازی و میانگین 0.96 گل خورده دوم است. در حقیقت ترشتگن باید امیدوار باشد که سیمون در هفته پایانی بیشتر از او گل بخورد!

در صورتی که سیمون در هفته 38 مقابل رایو حداقل 60 دقیقه بازی کند و گل نخورد، بدون شک جایزه زامورا را خواهد برد در حالی که اگر او یک گل بخورد و ترشتگن بتواند مقابل سویا کلین شیت کند، دروازه بان آلمانی به جایزه زامورا خواهد رسید. 

تغییر برنامه بازیهای هفته 38 لالیگا به سود ترشتگن خواهد بود. در حقیقت بارسلونا یکشنبه ساعت 22:30 در پیزخوان بازی می کند در حالی که بیلبائو در ساعت 21 به مصاف رایو می رود. بدین ترتیب ترشتگن خواهد دانست که سیمون چند گل خورده و آیا او شانسی برای کسب جایزه زامورا دارد یا نه!

نفر سوم جدول زامورا نیز الکس رمیرو از سوسیه داد است که در این فصل در 35 بازی 34 گل دریافت کرده و میانگین 0.97 گل خورده در هر بازی را داشته است. او نیز باید امیدوار باشد که کلین شیت کند که ترشتگن و سیمون گل بخورند. 

4125