خبر خوب کلوپ به طرفداران لیورپول درباره رویکرد نقل و انتقالاتی این تیم

خبر خوب کلوپ به طرفداران لیورپول درباره رویکرد نقل و انتقالاتی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – یورگن کلوپ اصرار دارد که در ادامه تلاش‌های او برای ساخت تیمی که فصل آینده برای همه جام‌ها مبارزه خواهد کرد، بازیکنان بیشتری در این تابستان به لیورپول اضافه خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، لک لک ها تا به اینجای کار در این تابستان، الکسیس مک آلیستر و دومنیک سوبوسلای را از برایتون و لایپزیگ به خدمت گرفته اند اما به نظر می‌رسد که باز هم به بازیکنان بیشتری در خط میانی خود نیاز خواهند داشت.

طبق انتظار، جیمز میلنر، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین همگی در پایان فصل گذشته از لیورپول جدا شدند اما جدایی قریب الوقوع جردن هندرسون به مقصد لیگ عربستان برنامه ریزی نشده بود. فابینیو دیگر بازیکنی است که ممکن است به خاورمیانه سفر کند در حالی که علاقه هایی از اسپانیا به تیاگو آلکانترا وجود دارد که گزینه‌های کلوپ در خط هافبک را علی رغم دو خرید جدید این تیم در تابستان، بسیار محدود خواهد کرد. 

صحبت‌هایی درباره انتقال رومئو لاویا، هافبک جوان ساوتهمپتون به این تیم وجود داشته است و دوکوره، هافبک کریستال پالاس و رایان گراونبرخ، هافبک بایرن مونیخ نیز از دیگر بازیکنانی بوده اند که به لیورپول لینک شده اند اما به نظر نمی‌رسد لیورپول به جذب این بازیکنان نزدیک باشد.

کلوپ در مصاحبه اخیر خود در اینباره گفت:" کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. پنجره نقل و انتقالاتی هنوز باز است. اگر هر روز 28 ساعت بود، مشکلی نداشتم، به راحتی می‌توانستم کل روز را پر کنم. هنوز سه هفته و نیم تا اولین بازی فصل فرصت هست و چند چیز باید تا آنموقع اتفاق بیفتد که بازار نقل و انتقالاتی را نیز شامل می‌شود. روشن است و اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان جدید باید جذب شوند، تیم خوبی خواهیم داشت."

2102