سیاست جالب و جدید باشگاه لیورپول در پنجره نقل و انتقالات

سیاست جالب و جدید باشگاه لیورپول در پنجره نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اذعان کرد که آن‌ها بازیکنانی را که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند را جذب نخواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، پاندمی ویروس کرونا در دو سال گذشته باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در ورزش‌ها شده است و حالا با شروع موج جدیدش موجب تعطیلی نصف مسابقات لیگ برتر در هفته هجدهم شد. با شرایط به وجود آمده کلوپ یک بار دیگر به تزریق واکسن تاکید و اذعان کرد زدن واکسن کرونا، یکی از فاکتورهای مهم قرمزها در خرید بازیکن خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، کلوپ پیش از شروع مسابقه حساس تیمش مقابل تاتنهام به خبرنگاران گفت: "فکر می‌کنم که این موضوع (واکسن زدن) تاثیر زیادی روی تصمیمات باشگاه‌ها بگذارد. اگر بازیکنی واکسن نزده باشد، همیشه یک خطر برای ما محسوب می‌شود. البته خود بازیکن نیز نمی‌خواهد یک خطر برای دیگران باشد و اینگونه نیست که به فکر بقیه نباشد، اما دقیقا به همین شکل است. به خاطر وضعیت به وجود آمده و چون بین کشورهای مختلفی سفر می‌کنیم، بازیکنی که واکسن نزده باشد، همیشه باید به مدت چند روز خودش را قرنطینه کند و این کاملا به ضرر باشگاه می‌باشد، پس فکر نکنم ما بخواهیم چنین بازیکنانی را به خدمت بگیریم."

4416