واکنش کاپیتان پی‌اس‎‌جی به جنگ امباپه و الخلیفی

واکنش کاپیتان پی‌اس‎‌جی به جنگ امباپه و الخلیفی

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش کاپیتان پاریسن ژرمن سکوتش را راجع به اتفاقات اخیر میان کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی شکست. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه به صورت واضح اعلام کرده که فصل آینده پاریسن ژرمن را ترک خواهد کرد و قصد تمدید قراردادش را ندارد. در یک سمت دیگر، پی‌اس‌جی اصرار دارد که کیلیان امباپه قراردادش را تمدید کند یا در غیر این صورت به فروش برسد، چون دوست ندارند که این ستاره بیست و چهار ساله را در تابستان آینده به صورت رایگان از دست بدهند. پاریسن ژرمن در آخرین اقدام خود، نام امباپه را از لیست تیم در اردوی پیش فصل خط زده است. 

به نقل از سایت گل، حالا مارکینیوش کاپیتان پاریسن ژرمن نظر خود را راجع به این اتفاقات عجیب اعلام کرد. مدافع برزیلی به خبرنگاران گفت: "آینده امباپه؟ سوال سختی است. کیلیان یک بازیکن استثنایی و فوق العاده است، اما این تصمیم به ما ربطی ندارد و مدیران باشگاه باید در این موضوع دخالت کنند. ما همیشه می خواهیم که بازیکنان بزرگی در تیم خود داشته باشیم. امیدوارم خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شود و امباپه به تمرینات بازگردد و ما را در فصل جدید همراهی کند. ما دوست نداریم امباپه را از دست بدهیم."

4416