مقاومت پدر مارکینیوش و کتک خوردن از سارقان؛ چقدر پول دزدیده شد؟

مقاومت پدر مارکینیوش و کتک خوردن از سارقان؛ چقدر پول دزدیده شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته از خانه دو بازیکن پاری سن ژرمن یعنی آنخل دی ماریا و مارکینیوش سرقتی خشونت بار صورت پذیرفت به طوری که در این سرقت، اعضای خانواده‌ی این دو بازیکن به گروگان گرفته شدند و سپس سرقت انجام گرفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پاریسن ژرمن شب بسیار تلخی را سپری کرد چرا که خانواده دو بازیکن این تیم تحت فشار قرار گرفتند و از منازلشان سرقت صورت گرفت. آنخل دی ماریا که در همان طول بازی مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند تا به وضعیت رسیدگی کند و مشخص شد که گاوصندوق طبقه دوم منزل او به طور کامل به سرقت رفته است.

اما به گفته رسانه فرانسوی لو پاریسین، مقدار پولی که از خانه‌ی مارکینیوش به سرقت رفته است، چیزی حدود 2 هزار یورو بوده است. البته طبق ادعای همین رسانه در جریان گروگان گیری و خشونتی که در حین سرقت وجود داشته، پدر مارکینیوش که در آن لحظه در خانه بوده، مقاومت کرده است و از سارقان کتک خورده و از ناحیه‌ی قفسه سینه و دنده آسیب دیده است.

در هر صورت باید دید که این قضیه به چه شکل به انتهای خود خواهد رسید اما چیزی که واضح است این است که این سرقت بسیار توام با خشونت و کتک‌کاری بوده است.

1470