انتقاد مارکینیوش از امباپه: نمی دانم او چه می خواهد

انتقاد مارکینیوش از امباپه: نمی دانم او چه می خواهد

سایت رسمی فوتبالی- مارکینیوش یکی از ستاره های باشگاه پاری سن ژرمن در مورد آینده مبهم کیلیان امباپه در تیمش واکنش نشان داده.

به گزارش فوتبالی، بعد از صحبتهای اخیر امباپه ، حالا خیلی ها درمورد او صحبت کرده اند و مارکینیوش هم دراین رابطه نظرش را برزبان آورده. او دراین رابطه گفته:« من خوب نفهمیدم که امباپه چه می خواست بگوید. فکر می کنم که او با مدیران باشگاه و سرمربی تیم صحبت کرده ولی به بازیکنان تیم حرفی نزده. فصل سختی را پشت سرگذاشتیم و باید از خود او پرسید که واقعا چه می خواسته بگوید و معنی جملاتش چیست.»

مارکینیوش بعد از باخت تیمش مقابل ریم در بازی جمعه شب در میکسد زون با خبرنگاران صحبت کرد و درادامه گفت:« امباپه یکی از مهمترین بازیکنان تیم ماست. او خیلی جوان است ولی ذهنیتی قوی دارد و مسئول صحبتهایی که می کند و کارهایی که در زمین انجام می دهد، است. ولی باشگاه فراتر از همه این صحبتهاست؛ پاری سن ژرمن مهمتر از تمام بازیکنانی است که این پیراهن را به تن می کنند. بازیکنان می توانند بروند ولی باشگاه همیشه پابرجا خواهد بود.»


این بازیکن برزیلی که کاپیتان دوم تیمش است در گفتگو با خبرنگاران به دفاع از باشگاه پاریسی پرداخت.

صحبتهای اخیر کیلیان امباپه تعجب و حیرت خیلی ها را به همراه داشته. چون کمتر کسی توقع داشت که او درمراسم اتحادیه ملی فوتبالیستهای حرفه ای فرانسه با صحبتهایش به طور ضمنی از احتمال جدایی از پاری سن ژرمن حرف بزند.

این درحالی است که پاریسی ها روی امباپه حساب ویژه ای باز کردند ولی صحبتهای اخیر او تردیدهای زیادی را در این باشگاه ایجاد کرده. حالا مارکینیوش آخرین فردی است که تعجبش از صحبتهای امباپه را مطرح کرده است.

6363