مشکل بازیکن مورد نظر چلسی: تجربه خشونت علیه زنان!

مشکل بازیکن مورد نظر چلسی: تجربه خشونت علیه زنان!

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که چلسی برای خرید الیه واهی مهاجم تیم مونپولیه به توافق رسیده اما اطلاعاتی که در صفحه ویکی پدیای این بازیکن منتشر شده، هواداران تیم لندنی را نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی، چلسی مذاکراتی جدی برای خرید واهی داشته است آن هم در حالی که این بازیکن مورد توجه آرسنال نیز قرار دارد. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی در این باره نوشته است:" چلسی مذاکراتی جدی برای خرید الیه واهی داشته است و به توافق نزدیک تر می شوند.  چلسی در نظر دارد که این بازیکن را بخرد و قرضی به تیم های دیگر بدهد تا تجربه اندوزی کند."

البته به نظر می رسد که اطلاعات جدیدی در مورد این بازیکن منتشر شده که هواداران چلسی را نگران کرده است. یک کاربر توییتری اطلاعاتی از صفحه توییتر الیه واهی را در واکنش به رومانو بازنشر کرده و در موردش  است :"به نظر می رسد که آدم ناخوشایندی است."

در صفحه ویکی پدیای این مهاجم 20 ساله فرانسوی امده است:" در اکتبر 2021، یک زن 22 ساله از واهی به خاطر خشونت شکایت کرد.  این زن مدعی شد که این بازیکن در یک باشگاه شبانه به صورتش مشت زده است."

گزارش بحث برانگیز دیگر مربوط به اخراج شدن واهی از اکادمی باشگاه کان است چرا که رفتار غیراخلاقی و زشتی را در مقابل نوجوان های دیگر داشته و برایشان قلدری کرده است. 

واهی فصل گذشته 19 گل برای مونپولیه به ثبت رساند و به این تیم کمک کرد تا در رتبه دوازدهم لیگ فرانسه قرار بگیرد.

4125