تهدید مهاجم یوونتوس توسط هواداران پی‌اس‌جی: سه انگشت تو را قطع می‌کنیم!

تهدید مهاجم یوونتوس توسط هواداران پی‌اس‌جی: سه انگشت تو را قطع می‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی با دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس به توافق رسیده اما به نظر می رسد که هواداران پی اس جی اصلا از این ماجرا راضی نیستند.

به گزارش فوتبالی، گروهی از هواداران پی اس جی پارچه نوشته ای را در دستان خود گرفتند و در مقابل ورزشگاه پی اس جی ایستادند. آنها روی این پارچه نوشته خطاب به ولاهوویچ نوشتند:" اگر بیایی، سه انگشت تو را قطع می کنیم!"

در حقیقت به نظر می رسد که اشاره این هواداران به خوشحالی ولاهوویچ با سه انگشت، اشاره به یکی از درگیری های سیاسی کشور صربستان است که به نظر می رسد که هواداران افراطی پی اس جی از این موضوع خوشحال نیستند. 

پی اس جی به دنبال تقویت خط حمله خود است چرا که با رفتن مسی، انها به دنبال تکمیل مثلث هجومی خود با نیمار و امباپه هستند. البته در حال حاضر ماندن دو مهاجم برزیلی و فرانسوی نیز قطعی نیست. نیمار در شروع تابستان خواستار ترک پی اس جی شده بود اما استخدام مربی محبوبش انریکه شرایطش را تا حدودی عوض کرده است. از سویی امباپه هم هنوز در مورد جدایی از پی اس جی تصمیمی نگرفته است و به ماندن در پاریس و جدایی رایگان در سال آینده، اصرار می ورزد در حالی که پی اس جی می خواهد این بازیکن را در صورت عدم تمدید، در همین تابستان بیرون کند.

4125