واکنش شماره 7 جدید یوونتوس به گلزنی در اولین بازی: الگری هیچ چیز از من نخواست!

واکنش شماره 7 جدید یوونتوس به گلزنی در اولین بازی: الگری هیچ چیز از من نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی - خرید صربستانی جدید بیانکونری بعد از درخشش در نخستین حضور با پیراهن سیاه و سفید این تیم با خبرنگاران رسانه ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، دوشان ولاهوویچ، ستاره‌ی صربستانی و تازه خریداری شده یوونتوس بعد از گلزنی در اولین تجربه‌ی حضورش با پیراهن بیانکونری در یک دیدار رسمی، به خبرنگاران رسانه ها گفت: "مهم کسب پیروزی در این مسابقه بود. همیشه انجام بازی بعد از یک توقف و استراحت سخت است. ما امروز از ابتدا رویکرد خوب و درستی داشتیم و موفق به پیروزی در این بازی شدیم. باید از هم تیمی ها و مربی ممنون باشم که به خوبی از من استقبال کردند. من سعی خواهم کرد که برای تیم بازی کنم. می خواهم بدانم که این جا باید چطور کار کنم و همواره برای بهتر شدن تلاش خواهم کرد. مهم این است که امروز در این بازی برنده شدیم. مهم گلزنی بود اما من می خواهم در تمام بازی ها و رقابت ها نیز مشابه همین عملکرد را داشته باشم. باید رشد و پیشرفت بیشتری داشته باشم. در دریبل زنی بهتر عمل کردم اما می خواهم در تمام بخش ها بهتر شوم؛ باید از همه جهات پیشرفت کنم و بهتر از قبل باشم."

مهاجم صرب تبار سابق فیورنتینا که در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی از بنفش های فلورانس جدا و به بانوی پیر ملحق شد، در خصوص درخواست ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس از او چنین گفت: "الگری از من هیچ چیز نخواست و به من چیزی نگفت؛ فقط به من گفت که آرام باشم و تردید نکنم که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت."

لازم به‌ ذکر است که دیگر گل یوونتوس در دیدار دیشب مقابل ورونا را دنیس زکریا، دیگر بازیکن و خرید جدید بیانکونری ها برای این تیم به ثمر رساند.

9404