ستاره یوونتوس باز هم از روی کاشته گل زد (عکس)

ستاره یوونتوس باز هم از روی کاشته گل زد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهارم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و اسپتزیا در ورزشگاه آلیانس به مصاف هم رفتند که در نهایت یووه موفق شد این بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برساند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری پس از توقف مقابل رم، دوباره به مسیر پیروزی برگشتند و اکنون در هفته چهارم توانستند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند. در این بازی دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان و صربستانی یوونتوس باز هم از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد.

ولاهوویچ که در هفته گذشته و بازی یووه و رم از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرده بود، اکنون دوباره این کار را تکرار کرد و کاشته زد. ولاهوویچ مقابل رم هم در همان دقایق ابتدایی بازی گلزنی کرده بود و اکنون هم در همان دقایق ابتدایی بازی یعنی دقیقه 9 بازی از روی کاشته گلزنی کرد. گل دوم یووه را میلیک در دقیقه 90 بازی به ثمر رساند.

ولاهوویچ در حال حاضر 22 سال دارد و از زمان آمدن به یوونتوس از فیورنتینا عملکرد خوبی داشته است و نشان داده که مهاجم توانمندی است و در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. برخی او را با جوانی های کریستیانو رونالدو مقایسه می کنند.

گل تماشایی ولاهوویچ

1470