یک اتفاق جالب توجه در استقلال؛ مذاکره با 3 دروازه‌بان در یک روز

یک اتفاق جالب توجه در استقلال؛ مذاکره با 3 دروازه‌بان در یک روز

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه استقلال که روزگاری معدن دروازه بانهای خوب فوتبال ایران بود، حالا و پیش از شروع فصل، روی خط دروازه، وضعیت عجیب و غریبی دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از دغدغه‌های باشگاه استقلال در این روزها مربوط به دروازه تیم است. در بدو ورود جواد نکونام به استقلال خبر رسید که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان این تیم در لیست مازاد قرار دارد. حسینی هم که این اخبار غیررسمی را شنیده بود ترجیح داد به تمرینات نرود. ابتدا پروژه جذب علیرضا بیرانوند از پرسپولیس کلید خورد که البته به جایی نرسید. 

ترکش‌های این پروژه ناموفق باعث ایجاد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال شد و به همین دلیل پروسه جذب بازیکنان جدیدی که در لیست نکونام بودند متوقف شد. گفته می‌‎شد نکونام به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی است اما این پروژه هم به جایی نرسید.

هواداران استقلال معتقدند وضعیت دروازه استقلال به شدت نگران کننده است و شاید به همین دلیل بود که دیروز آن اتفاق عجیب رخ داد و استقلال در کمتر از 24 ساعت با 3 دروازه‌بان مذاکره کرد!

 مذاکره اول با محمدرضا خالدآبادی سنگربان جوان و آینده‌دار هوادار بود که پرسپولیس هم به دنبال همکاری با اوست. او بازیکن زیر 23 سال است و از این جهت که لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند گزینه بسیار جذابی است. دیروز گفته شد که کار این دروازه‌بان با استقلال تمام شده اما خبر تکمیلی در این زمینه منتشر نشد تا امروز که خبر لینک شدن مجدد خالدآبادی به پرسپولیس، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

 نفر بعدی که دیروز با استقلال مذاکره کرد سید حسین حسینی است. حسینی دیروز به شکلی غیر منتظره راهی محل تمرین استقلال شد تا با نکونام گفت و گو کند و اگر شرایط مهیا شد برگردد. آخرین دروازه‌بانی که دیروز به استقلال لینک شد، امیر عابدزاده بود که طبق ادعای برخی رسانه‌ها، مذاکرات مثبتی با آبی‌ها داشته است.

 البته که مذاکره کردن بد نیست اما این که یک باشگاه در سطح استقلال در کمتر از 24 ساعت با 3 دروازه‌بان مذاکره کند اتفاق نادری است! 

1359