مایورکای اسپانیا مشتری امیر عابدزاده

مایورکای اسپانیا مشتری امیر عابدزاده

پایگاه خبری فوتبالی- آیا دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو در نقل و انتقالات تابستانی، راهی لالیگا خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، امیر عابدزاده فصل خوبی را در لیگ پرتغال پشت سر گذاشت و نمایشش درون دروازه ماریتیمو، از دید کارشناسان سایت معتبر whoscored آنقدر خوب بود که نام او را در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال قرار دهند.

عابدزاده که در بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مرحله انتخابی جام جهانی جای علیرضا بیرانوند را درون دروازه گرفته بود، 5 روز دیگر قراردادش با ماریتیمو تمام خواهد شد و هنوز معلوم نیست که او برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

اگر چه چند روز قبل روزنامه رکورد پرتغال در گزارشی از احتمال ماندن عابدزاده در ماریتیمو خبر داد اما دقایقی قبل یک صفحه توئیتری معتبر که اخبار فوتبال ایران را به زبان انگلیسی پوشش می‌دهد، به نقل از منابع خارجی اعلام کرد که باشگاه مایورکای اسپانیا مشتری دروازه‌بان ماریتیمو است.

مایورکا که فصل گذشته در دسته دوم فوتبال اسپانیا حضور داشت، در پایان فصل به لالیگا صعود کرد و بازی در لالیگا می‌تواند تجربه جالبی برای عابدزاده باشد و این گلر 28 ساله تبدیل به اولین دروازه‌بان ایرانی شود که در یکی از معتبرترین لیگهای فوتبال جهان حضور خواهد داشت و باید دید ظرف روزها و هفته‌های آینده چه خبر جدیدی درباره عابدزاده منتشر خواهد شد.

1984