سوژه روز/ امیر عابدزاده استقلالی می‌شود؟

سوژه روز/ امیر عابدزاده استقلالی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- شایعه پیوستن امیر عابدزاده به استقلال در حالی داغ شده که به نظر می‌رسد این بازیکن چنین قصدی ندارد.

به گزارش فوتبالی، ناکامی استقلال در لیگ بیست و دوم و همچنین باخت در جام حذفی باعث شد تا به عادت همیشگی هواداران فوتبال، انگشت اتهام به سمت برخی بازیکنان این تیم گرفته شده و در واقع آنها به سیبل و مقصر ناکامی تبدیل شوند.

سید حسین حسینی یکی از همین بازیکنان بود. او که در طول سالهای حضور در استقلال، با وجود عملکرد پر فراز و نشیبش، بارها با پیراهن این تیم درخشیده، حالا مورد غضب قرار گرفته و هواداران درباره‌اش می‌گویند اگر اشتباهات فردی‌اش روی چند موقعیت منجر به گل حریفان در طول فصل رخ نمیداد تیم محبوب آنها می‌توانست قهرمان شود.

البته برخی کارشناسان هم این انتقاد را وارد کرده‌اند که بدون رقیب بودن حسینی در استقلال باعث شده به دلیل حاشیه امنی که برای این بازیکن وجود دارد او را دچار اعتماد نفس کاذب کند و این مساله برای دروازه آبی‌ها خوب نیست. این انتقادها آنقدر جدی شد که به برخی شایعات دامن زد و تا مرز جدایی احتمالی سید حسین حسینی هم پیش رفت.

از سوی دیگر اینطور عنوان شده بود که مدیران استقلال قصد دارند با جذب دروازه‌بان باکیفیت و رقابتی کردن حضور دروازه بانها در ترکیب ثابت، به افزایش راندمان تیم کمک کنند که البته در این باره هم تا به این لحظه اتفاق قطعی خاصی رخ نداده اما تا دلتان بخواهد بازیکنان مختلف از طریق فضای مجازی به باشگاه لینک شده‌اند.

امیر عابدزاده یکی از این بازیکنانی است که برخی صفحات هواداری منتسب به استقلال مدعی شده‌اند مدیران باشگاه به دنبال جذب او هستند. عابدزاده این فصل را در لالیگا 2 و تیم پونفرادینا سپری کرد و با اتمام قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل شده است. درباره او گفته شده که چون قصد دارد در سال منتهی به جام ملت‌ها بار دیگر جایگاه خود در تیم ملی را به دست آورد، احتمالا پیشنهاد استقلال را قبول کند اما امروز برخی منابع خبری اینطور عنوان کردند که امیر قصدی برای حضور در لیگ برتر ندارد و همچنان می‌خواهد به فوتبالش در اروپا ادامه دهد.

بعید نیست که درخشش علیرضا بیرانوند در کنار گلرهای باکیفیتی مانند حسن پورحمیدی، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری باعث شده که امیر عابدزاده در حال حاضر قصدی برای شرکت در این رقابت سنگین نداشته باشد و اصطلاحا به طور موقت عطای تیم ملی را لقائش بخشیده باشد.

6442