شایعه یا واقعیت؟ غیبت سیدحسین حسینی جلوی تراکتور!

شایعه یا واقعیت؟ غیبت سیدحسین حسینی جلوی تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- برخی اخبار و شایعات و گمانه زنی ها حاکی از آن است که ریکاردو ساپینتو برای بازی فردای تیمش مقابل تراکتور، تصمیم عجیبی گرفته است.

به گزارش فوتبالی، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه سرمربی استقلال، روی نام چهار بازیکنش برای دیدار با تراکتور خط قرمز کشیده و عارف غلامی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس و آرش رضاوند فردا بازی نخواهند کرد تا برای بازی با نساجی در جام حذفی آماده شوند و حسابی استراحت کنند.

از دقایقی قبل خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر آنکه ساپینتو ترجیح داده روی نام سیدحسین حسینی دروازه‌بان اول تیمش هم خط قرمز بکشد. گویا ساپینتو تصمیم گرفته با این کار، به کاپیتان تیمش برای بازی با نساجی استراحت دهد تا سیدحسین، تمرکز بیشتری جلوی نساجی داشته باشد.

البته که این خبر به صورت رسمی اعلام نشده و ساپینتو هم در کنفرانس خبری‌اش حرفی در مورد این قضیه نزده منتهی شایعات حاکی از آن است که سرمربی استقلال معتقد است دروازه‌بان اصلی تیمش، این روزها تمرکز کافی را ندارد و بهتر است چند روزی استراحت کند تا برای جام حذفی، کاملا آماده باشد.

گویا حواشی مربوط به پنالتی زدن سیدحسین حسینی جلوی هوادار، کماکان ادامه دارد و ساپینتو دل خوشی از آن اتفاق نداشته چرا که آن پنالتی، شروع روزهای بد استقلال در لیگ برتر بود و شاید اگر حسینی آن پنالتی را نمی‌زد، فردا استقلال برای قهرمانی مقابل تراکتور به میدان می‌رفت.

1984