ادعای ستاره جدید بارسلونا: ما از رئال مادرید بهتر هستیم

ادعای ستاره جدید بارسلونا: ما از رئال مادرید بهتر هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - اینیگو مارتینز مدافع جدید بارسلونا می گوید که آن‌ها تیم برتری نسبت به رئال مادرید هستند. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها بالاخره در فصل گذشته بعد از 4 سال، موفق به فتح لالیگا شدند و این کار با اقتدار کامل انجام دادند، چون امتیاز اختلاف زیادی با رقیب دیرینه خود، رئال مادرید رقم زدند. بلوگرانا تا به حال در این پنجره نقل و انتقالاتی 3 خرید انجام داده و ایلکای گوندوغان، ویتور روکه و اینیگو مارتینز را به ترکیب تیم خود اضافه کرده است تا ژاوی دست بازتری برای فصل بعد داشته باشد.

به نقل از سایت آس، اینیگو مارتینز به خبرنگاران گفت: "بارسلونا تیم بهتری از رئال مادرید در فصل گذشته بود و مطمئنم که می توانیم این موفقیت را در فصل بعدی نیز تکرار کنیم. وقتی در حال رقابت هستم، همه چیز من تغییر می کند. فقط به این خاطر که من تازه وارد هستم، دلیل نمی شود که شخصیتم را در زمین نشان ندهم.خیلی وقت است که در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنم. بازیکنان جوانی هستند که باید از بزرگ تر ها یاد بگیرند. من به اینجا آمدم تا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان دیگر قرار دهم و چیزهای زیادی بیاموزم."

"وقتی بارسلونا به شما زنگ می زند، بقیه تیم‌ها دیگر به چشم نمی آیند. از اولین تماسی که بارسا با من گرفت، حتی یک لحظه هم برای آمدن به این باشگاه شک نداشتم."

4416