تمایل بارسلونا به مهاجم رئال مادرید جدی شد

تمایل بارسلونا به مهاجم رئال مادرید جدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در سالهای اخیر سعی کرده که تغییرات زیادی روی ترکیبش ایجاد کند و حالا به نظر می رسد که آنها به جذب مارکو اسنسیو مهاجم رئال مادرید علاقمند شده اند.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو می تواند در سال 2023 به صورت رایگان با اتمام قراردادش از رئال مادرید برود و به گفته موندودپورتیوو، بارسلونا در نظر دارد که این بازیکن را به عنوان بازیکن ازاد به خدمت بگیرند.

رئال مادرید هیچ پیشنهادی برای تمدید به آسنسیو نداده و درها را به روی این بازیکن باز گذاشته است. در حقیقت مارکو در سال 2014 و پیش از پیوستن به رئال مادرید نیز در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار داشت اما مداخله رافا نادال و محرومیت بارسا از حضور در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شد تا انتقال به هم بخورد. رئال به سراغ آسنسیو رفت. مارکو پس از انتقال قرضی به اسپانیول در سال 2016 به رئال آمد و در برنابئو سه چمپیونزلیگ برد اما به نظر می رسد که در تابستان اینده به دوران حضورش در رئال مادرید خاتمه خواهد بخشید که حضور در بارسلونا می تواند گزینه مناسبی برایش باشد.

 آسنسیو که در تیم ملی اسپانیا نیز عضویت دارد، در تابستان گذشته با میلان، آرسنال و نیوکاسل مذاکره کرده بود که در نهایت در رئال ماندنی شد. وکیلش ژرژ مندس رابطه خوبی با خوان لاپورتا دارد و به همین خاطر هیچ بعید نیست که مارکو به یاغی جدید فوتبال اسپانیا تبدیل شود و رئال مادرید را به مقصد بارسلونا ترک کند.

4125