جرارد به دنبال برپایی شعبه جدید لیورپول در الاتفاق؛ مانه، هندرسون و کوتینیو در رادار جرارد

جرارد به دنبال برپایی شعبه جدید لیورپول در الاتفاق؛ مانه، هندرسون و کوتینیو در رادار جرارد

پایگاه خبری فوتبالی – سادیو مانه مهاجم بایرن مونیخ به عنوان هدف جدید استیون جرارد برای تقویت الاتفاق عنوان شده است.

به گزارش فوتبالی، مانه که سابقه درخشانی در ورزشگاه آنفیلد دارد، پس از دوره 6 ساله فوق‌العاده ای که در لیورپول سپری کرد، تابستان گذشته از انگلیس به آلمان نقل مکان کرد. این انتظار وجود داشت که او همان سطحی که در لیورپول داشت را در بایرن مونیخ ادامه دهد اما در حالی که بایرن توانست به 11 امین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا دست پیدا کند، مانه عملکرد ضعیفی در طول فصل داشت و با نزاعی که در اواخر فصل با سانه داشت حاشیه‌های بسیاری را به سمت خود کشاند. این مهاجم سنگالی در 38 بازی که در کل رقابت‌ها برای بایرن مونیخ به میدان رفت توانست 12 بار گلزنی کند و 6 پاس گل را نیز برای هم تیمی‌هایش ارسال کند. 

مانه در ماه ژوئن مورد توجه تیم‌های سعودی قرار گرفته بود اما به هیچ عنوان به نقل مکان به خاورمیانه فکر نمی‌کرد. با توجه به اینکه بایرن در حال حاضر مایل است تا این بازیکن را به فروش برساند و علاقه زیادی از تیم‌های اروپایی به او وجود ندارد، لیگ عربستان را به عنوان گزینه مناسبی برای فروش مانه می‌بیند.

الاتفاق که به تازگی جرارد را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد و در تلاش است تا جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول را به این تیم بیاورد، آماده است تا 4 تیم تحت حمایت صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان(الاهلی، الاتحاد، الهلال و النصر) را در مسیر جذب مانه به چالش بکشد.

علاوه بر این، الاتفاق همچنان در حال مذاکره با استون ویلا بر سر انتقال دیگر لیورپولی سابق یعنی فلیپ کوتینیو است.

2102