اضافه شدن اسطوره رئال مادرید به تمرینات پیش فصل

اضافه شدن اسطوره رئال مادرید به تمرینات پیش فصل

پایگاه خبری فوتبالی - قرار است رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید در طول تمرینات پیش فصل در کنار کارلو آنچلوتی حضور داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، گفته می شود که رائول سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا که در واقع همان تیم دوم رئال مادرید است، قرار است در 10 روز ابتدایی تمرینات پیش فصل در کنار کارلو آنچلوتی حضور داشته باشد و سپس تیم اول لوس بلانکوس راهی اردوی پیش فصل خواهد شد. 

تمرینات پیش فصل رئال مادرید از امروز آغاز می شود که 9 نفر از اعضای تیم اصلی و بقیه از تیم رئال مادرید کاستیا هستند. مارکا مدعی است که رائول می خواهد برخی از بازیکنانش در کنار بزرگسالان تمرین کنند و از آن‌ها چیزهای زیادی بیاموزند. البته رائول با کاستیا نتایج درخشانی در فصل گذشته کسب کرد و حتی به پلی آف Segunda division نیز رسیدند، اما در نهایت از صعود به دسته بالاتر جا ماندند.

تیم اصلی رئال مادرید 10 روز دیگر در 20 جولای به لس آنجلس آمریکا خواهد رفت تا برای فصل جدید خودشان را آماده کنند. شاگردان کارلو آنچلوتی در فصل گذشته نتوانستند خاطرات درخشان فصل 2021-22 را تکرار کنند و تنها به قهرمانی کوپا دل ری بسنده کردند و حالا می خواهند در فصل آینده دوباره بر قله اروپا بایستند.

4416