رائول گونزالس در آستانه جدایی از رئال مادرید کاستیا در تابستان

رائول گونزالس در آستانه جدایی از رئال مادرید کاستیا در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- رائول گونزالس در چند فصل اخیر عملکرد خوبی به‌عنوان سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا داشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم کاستیا یا تیم دوم رئال مادرید که محصولات آکادمی این باشگاه در آن بازی می‌کنند، در چند فصل اخیر زیر نظر رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید هدایت شده است. این سرمربی اسپانیایی عملکرد خوبی به‌عنوان سرمربی تیم کاستیا داشته و حتی برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که فلورنتینو پرز او را گزینه‌ای مطمئن برای جانشینی کارلو آنچلوتی می‌دانند.

این سرمربی در فصل گذشته تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت، اما در نهایت در کاستیا ماندگار شد. این سرمربی بار دیگر در آستانه جدایی از تیم دوم رئال مادرید قرار گرفته است. گفته می‌شود که رائول گونزلس یکی از آینده‌دارترین سرمربیان حال حاضر فوتبال اروپا است و با ادامه این روند، آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود.

به گزارش پابلو پولو، خبرنگار اسپانیایی رسانه مارکا، رائول آینده خود را در تیم کاستیا نمی‌بیند و می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک جدا شود. آربلوا، سرمربی تیم جوانان رئال مادرید اصلی‌ترین گزینه جانشینی رائول گونزالس برای تیم کاستیا رئال مادرید است. رائول هنوز پیشنهادی جدی دریافت نکرده، اما امکان این‌که همانند ژابی آلونسو راهی فوتبال آلمان شود زیاد است.

باید دید سرنوشت رائول گونزالس در دنیای مربی‌گری چگونه رقم می‌خورد؟ آیا مثل آرتتا و آلونسو می‌تواند تبدیل به دیگر سرمربی اسپانیایی موفق دنیای فوتبال شود یا به سرنوشت ژاوی هرناندز در بارسلونا دچار می‌شود؟ او به خوبی می‌داند که اگر در سطح اول فوتبال اروپا عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند روزی هدایت تیم اصلی رئال مادرید را بر عهده بگیرد.

1428