گولسیانی و پورعلی‌گنجی آماده چالش بزرگ می‌شوند

گولسیانی و پورعلی‌گنجی آماده چالش بزرگ می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- زوج قلب دفاعی فصل گذشته قرمزها یک هدف ویژه را در لیگ بیست و سوم دنبال خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی دو مدافع میانی و ثابت فصل گذشته پرسپولیس با حضور در تمرینات پیش فصل تلاش می‌کنند با کسب آمادگی لازم بتوانند علاوه بر تداوم حضور در قلب دفاع، آمار خوب خود را در سال گذشته مجدد تکرار کنند.

زوج قلب دفاعی فصل گذشته پرسپولیس با هماهنگی مناسبی که کنار یکدیگر داشتند، سازمان دفاعی بسیار خوبی به وجود آوردند و کم گل خورد تا مشخص شود در فرمول قهرمانی لیگ ایران، انسجام در سازمان دفاعی تیم اهمیت دارد. همین موضوع قطعا کار بازیکنانی که در این فصل در قلب دفاع پرسپولیس به صورت ثابت قرار بگیرند را سخت می‌کند.

با توجه به جذب کنعانی‌زادگان که یکی از مدافعان ثابت تیم ملی به شمار می‌رود، رقابت در خط دفاع پرسپولیس به اوج خود خواهد رسید و زوج فصل گذشته قرمزها در صورتی که یحیی تغییر سیستم ندهد و روی به بازی با 3 دفاع نیاورد تلاش خواهند کرد باز هم کنار یکدیگر قرار گرفته و کنعانی‌زادگان را به نوعی کنار بگذارند.

البته کنعانی پیش‌تر هم این شرایط را تجربه کرده بود و در حالی که سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده مدافعان ثابت یحیی بودند، خود را به ترکیب اصلی تحمیل می‌کرد و باید دید این بار چه کسی برنده این چالش خواهد بود.

7655