مدافعان پرسپولیس آماده می‌شوند؛ ساختنِ یک دیوار سنگی (عکس)

مدافعان پرسپولیس آماده می‌شوند؛ ساختنِ یک دیوار سنگی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مدافعان پرسپولیس سعی می‌کنند در لیگ بیست و چهارم خط دفاعی منظم و سرسختی را در برابر مهاجمان حریف شکل دهند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در لیگ بیست و سوم یکی از بهترین خطوط دفاعی مسابقات را در اختیار داشت. این تیم در نیم فصل دوم کاملا با سیستم متفاوتی نسبت به نیم فصل اول بازی می‌کرد و به شکل ویژه‌ای روی به بازی هجومی آورده بود. به همین دلیل دریافت 18 گل در 30 مسابقه آمار قابل توجهی است که تنها استقلال از این حیث نسبت به آن‌ها بهتر کار کرده بود که البته در این باره همه می‌دانیم تمرکز آبی‌ها بیشتر روی کار‌های تدافعی بود تا فاز هجومی.

با این‌حال باید به این نکته هم اشاره کرد که پرسپولیس در فصل گذشته مدافعان مرکزی پرشماری هم در اختیار داشت و اگر مرتضی پورعلی‌گنجی را به دلیل مصدومیت فاکتور بگیریم قرمزها چهار مدافع وسط تخصصی داشتند.

حالا با جدایی علی نعمتی و بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی باز هم پرسپولیس دارای چهار مدافع مرکزی است و همین می‌تواند برای گاریدو و هواداران بسیار رضایت‌بخش باشد.

حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی امیدوار هستند در فصل پیش روی عملکرد مثمرثمر و درخشانی در خط دفاعی پرسپولیس داشته باشند و برای رسیدن این تیم به سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر اثرگذار ظاهر شوند.

9098