کابوس تیم ملی و پرسپولیس، رویای گرجستانی

کابوس تیم ملی و پرسپولیس، رویای گرجستانی

پایگاه خبری فوتبالی- کابوس تیم‌ملی این بار دست از سر علیرضا بیرانوند برداشت و به سراغ بازیکن دیگر پرسپولیس یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی رفت. کابوسی که حالا مدافع گرجستانی را به یک مهره کلیدی و استراتژیک برای قرمزهای پایتخت تبدیل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنی که در ابتدای فصل به نظر می‌رسید خیلی در موردش نخواهیم شنید به یک باره به مهم‌ترین بازیکن سرخپوشان تبدیل شد! گئورگی گولسیانی با حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان به نیمکت پرسپولیس تبعید شد اما در این چند روز هیچ بازیکنی به اندازه او برای قرمزها اهمیت پیدا نکرده است. 

کسر یک امتیاز به خاطر پرداخت مالیات این بازیکن و حواشی مربوط به آن و تغییراتی که باید در قراردادش انجام می‌شد و موافقت یا مخالفت او به مسائلی مهم برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شد. موضوع اما به همین‌جا ختم نشد و حالا مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی قرار است او را مجددا به یک بازیکن کلیدی برای یحیی گل‌محمدی تبدیل کند. 

در شرایطی که هنوز میزان مصدومیت مدافع تیم ملی به صورت قطعی مشخص نشده، در صورتی که او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده باشد، تا آخر فصل امکان همراهی تیمش را پیدا نخواهد کرد و مدافع گرجستانی تبدیل به زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی پرسپولی خواهد شد.

این سوال را هم باید مطرح کرد که آیا با توجه به حکم کمیته انضباطی در مورد قرارداد گولسیانی و ابهاماتی که در آن در مورد پرداخت مالیاتش وجود دارد آیا این بازیکن می‌تواند مقابل پیکان به میدان برود یا نه. 

 

۴۳۲۶