درخشش کنعانی‌زادگان در بازی‌های تدارکاتی؛ می‌خواهم فیکس باشم

درخشش کنعانی‌زادگان در بازی‌های تدارکاتی؛ می‌خواهم فیکس باشم

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد محمد حسین کنعانی‌زادگان حتی جلوتر از مرتضی پورعلی‌گنجی خودش را به عنوان گزینه اول بازی در قلب خط دفاع پرسپولیس معرفی کرده است.

به گزارش فوتبالی، از همان روزی که مدافع فصل گذشته الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت این سوال در ذهن همه فوتبالدوستان به خصوص پرسپولیسی‌ها ایجاد شد که از بین او، پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، کدام دو نفر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهند گرفت. 

البته در تصور خیلی‌ها، جای پورعلی‌گنجی در قلب دفاع محکم بود و از بین دو مدافع سرشناس دیگر، یکی باید خودش را به کادر فنی تحمیل می‌کرد. شاید برای همین هم بود که اهمیت بازی‌های دوستانه و تدارکاتی پیش فصل برای شناسایی نفرات اصلی خط دفاع بیشتر از قبل حس می‌شد. 

در 4 بازی دوستانه‌ای که پرسپولیس در این مدت داشته، قرمزها هیچ گلی نخوردند تا مدافعان این تیم نشان بدهند کار کادر فنی برای انتخاب دو نفر اصلی خیلی سخت‌تر از چیزی است که تصور می‌شد. 

جدا از توانایی کنعانی در بحث دفاعی، علاقه او به گلزنی است که این موضوع رو به خوبی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل پرسپولیس نشان داده است.

او  فصل گذشته با پیراهن الاهلی عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ قطر را به‌خود اختصاص داده بود. بنابراین با توجه به آمادگی او و همچنین همبازی بودن کنعانی با پورعلی‌گنجی در تیم ملی، به نظر می‌رسد در شرایط فعلی گولسیانی به نیمکت نزدیک‌تر باشد؛ بازیکنی که زدن پنالتی‌های مطمئن ازجمله امتیازاتش بود اما گویا این فصل قرار است همان کار را هم کنعانی انجام بدهد.

1359