رسمی؛ «مسی ترکیه‌ای»، پنجمین خرید تابستانی رئال مادرید

رسمی؛ «مسی ترکیه‌ای»، پنجمین خرید تابستانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر هافبک هجومی 18 ساله فنرباغچه ملقب به "مسی ترکیه ای" رسما با قراردادی شش ساله به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، گولر پنجمین خرید تابستانی رئال مادرید پس از جود بلینگام، براهیم دیاز، خوسلو ماتو و فران گاسیا به شمار می رود. رئال مادرید برای خرید آردا گولر مبلغ 10+20 میلیون یورو پرداخت. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 17.5 میلیون یورو بود اما رئال مادرید برای ادای احترام به باشگاه ترکیه ای تصمیم گرفت که مبلغ بیشتری را در نظر بگیرد.

گولر در یک سال اخیر زیر نظر ژرژ ژسوس در فنرباغچه عملکرد درخشانی ارائه داده بود. این بازیکن در پست هافبک میانی و هافبک هجومی بازی می کند اما تجربه حضور در پست بال راست را هم داشته است و رئال با توجه به کمبود مهاجم در نظر دارد که از او در همین پست استفاده می کند.

قرار است که گولر در اردوی پیش فصل رئال مادرید حضور داشته باشد و بعد از ان در موردش تصمیم گرفته شود که یک سال قرضی راهی تیم های دیگر نظیر لورکوزن شود یا این که در رئال مادرید بماند. آردا قرار است که فردا تست پزشکی رئال مادرید را پشت سر بگذارد و مراسم معارفه او نیز در ر روز جمعه برگزار می شود. گولر از نظر سبک بازی با ستارگانی نظیر مسعود اوزیل و گوتی نیز مقایسه می شود.

گولر از باشگاه های مختلفی پیشنهاد داشت و حتی دکو مدیر ورزشی بارسا شخصا به ترکیه سفر کرده بود تا انتقالش را نهایی کند اما در نهایت این بازیکن راه حضور در برنابئو را برگزید.

4125