عکس؛ وقتی اوزیل، با استعداد ترکیه‌ای رئال مادرید تمرین می‌کرد

عکس؛ وقتی اوزیل، با استعداد ترکیه‌ای رئال مادرید تمرین می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر استعداد ترکیه ای رئال مادرید هنوز آن طور که باید و شاید در جمع مادریدی ها جا نیفتاده است و رئالی ها امیدوارند که این بازیکن در آینده تبدیل به یک ستاره برای رئال مادرید شود.

به گزارش فوتبالی ، آردا گولر در تابستان گذشته از تیم فنرباغچه در فوتبال ترکیه به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب مسیر جدیدی را در دوران حرفه ای خود استارت زد. بارسلونا هم به دنبال جذب این بازیکن بود و حتی دکو برای دیدار با آردا گولر به کشور ترکیه سفر کرده بود اما در نهایت آردا گولر تصمیم گرفت که به رئال مادرید بپیوندد.

برخی ها آردا گولر را با مسعود اوزیل مقایسه می کنند. آردا گولر هم مثل اوزیل یک هافبک هجومی است. البته گولر در حال حاضر 18 سال سن دارد. مسعود اوزیل بین سال های 2010 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشت و در تیم ژوزه مورینیو تبدیل به یک هافبک فوق العاده شد و پاس گل های زیادی داد. به او در رئال مادرید لقب "پادشاه پاس" را دادند.

مسعود اوزیل در فصل 2021/22 در تیم فنرباغچه حضور داشت. آردا گولر محصول آکادمی باشگاه فنرباغچه است و از سال 2019 تا 2023 در این باشگاه ترکیه ای حضور داشته است و در مقطعی با مسعود اوزیل در تمرینات این باشگاه، تمرین کرده است.

1471