رئال مادرید به دنبال راه حلی برای ستاره جوان ترکیه‌ای

رئال مادرید به دنبال راه حلی برای ستاره جوان ترکیه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی- آردا گولر در تابستان 2023 از فنرباغچه ترکیه به رئال مادرید پیوست، اما به دلیل مصدومیت‌های متوالی نتوانست در حد انتظار ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، در هفته های اخیر، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده آردا گولر در رئال مادرید وجود داشته است. برخی رسانه‌ها احتمال فروش قرضی او را مطرح کرده‌اند. این استعداد ترک‌تبار 18 ساله از تابستان گذشته که به رئال مادرید پیوست، به دلیل مشکلاتی که به‌خاطر مصدومیت‌های پی‌درپی به آن دچار شد، نتوانست خودش را در ترکیب اصلی رئال مادرید اثبات کند.

با احتمال ورود کیلیان امباپه در تابستان امسال، و همچنین با توجه به اینکه اندریک، ستاره برزیلی 18 ساله که در تابستان 2024 به لیست بازیکنان رئال مادرید وارد می‌شود؛ آردا گولر از فصل جاری هم فرصت کمتری برای بازی به دست می‌آورد. بنابراین انتقال قرضی می‌تواند بهترین راه حل برای او باشد.

فابریتزیو رومانو در مصاحبه اختصاصی خود با رسانه Caught Offside مدعی شده است که هنوز هیچ تصمیمی از سوی رئال مادرید در مورد برنامه‌هایشان برای گولر در فصل آینده گرفته نشده است.

رومانو اضافه کرد: «می‌توانم تضمین کنم که با وجود برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه او فصل آینده به صورت قرضی به تیم دیگری می‌پیوندد اما هنوز هیچ تصمیمی توسط رئال مادرید برای آینده آردا گولر گرفته نشده است. این نوع تصمیمات در فوریه یا مارس گرفته نمی‌شود. در حال حاضر، آنها می خواهند گولر در ادامه فصل با پیراهن رئال مادرید در بالاترین سطح ممکن ظاهر شود.»

حالا باید دید آیا آنچلوتی در بازی‌های بعدی به ستاره جوان تیمش اعتماد می‌کند یا اتفاق دیگری برای گولر می‌افتد.

1428