رئال مادرید به دنبال خرید «مسی ترکیه‌ای»

رئال مادرید به دنبال خرید «مسی ترکیه‌ای»

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر به جدیدترین جواهر فوتبال ترکیه تبدیل شده است که در سن هجده سالگی در این فصل در 35 بازی خود با شش گل و هفت پاس گل در فنرباغچه، امار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از عملکردهای درخشان گولر در فینال جام حذفی ترکیه بود که به پیروزی فنرباغچه مقابل باشاکشهیر کمک کرد و با یک پاس گل درخشید و عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. نام او مورد توجه همه باشگاه های اروپایی قرار دارد.

در هفته های اخیر به نظر می رسید که محتمل ترین گزینه برای آینده گولر، سویا باشد. در حقیقت تیم آندلوسی پس از رویارویی با فنرباغچه در لیگ اروپا به شدت به خرید ستاره ترکیه ای این تیم فکر می کرد. رقم فسخ قرارداد آردا گولر 18 میلیون یوروست که در شرایط کنونی بازار نقل و انتقالات، مبلغ بسیار مناسبی است.

آس گزارش داده است که رئال مادرید یکی از باشگاه هایی است که شرایط خرید گولر را دنبال می کند و گزارشات در مورد وی مثبت بوده است.  البته بنفیکاف میلان و برخی باشگاه های لیگ انگلیس نیز با وکلای گولر تماس گرفته اند و جویای شرایط بازیکنی شده اند که به واسطه تکنیک و عملکردش لقب "مسی ترکیه ای" را به دست آورده است. برخی هم این بازیکن را به واسطه ملیت و فیزیک بدنی با مسعود اوزیل مقایسه می کنند.

4125