دی‌ماریا در سطح مسی و مارادوناست

دی‌ماریا در سطح مسی و مارادوناست

پایگاه خبری فوتبالی - سزار لوئیس منوتی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که همراه با آلبی سلسته موفق به فتح جام جهانی در سال 1978 شد، مدعی است که آنخل دی ماریا باید در یک ردیف همراه با لیونل مسی، دیگو آرماندو مارادونا و مارو کمپس قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، آنخل دی ماریا در سال 2022 موفق شد تا به همراه آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 شود و به یک حسرت 36 ساله پایان دهد. او همچنین در فینال کوپا آمریکا 2021 گلزنی کرد و در فینال جام جهانی عملکرد خیره کننده‌ای داشت. 

به نقل از سایت گل، سزار منوتی که جزو مربیان افسانه‌ای آرژانتین به شمار می رود راجع به دی ماریا به Super deportivo on radio villa گفت: "او بازیکنی است که باید شایسته احترام فراوان می باشد. من او را هم سطح کمپس، مارادونا و مسی می دانم. برای من، او بازیکنی است که فوتبال آرژانتین را به سبک خودش به جهانیان معرفی کرده و در تمام تیم‌هایی که حضور داشته، خوش درخشیده است. شما هرجا بروی، دی ماریا آن جا بازی کرده است. کسانی که می دانند فوتبال چیست، احترام فوق العاده‌ای برای آنخل قائل هستند و کسانی که با او آشنا هستند، همیشه او را دوست داشته‌اند. وقتی آرژانتین قهرمان شد، بیشتر برای دی ماریا خوشحال شدم، تا خودم."

4416