پست اینستاگرامی مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر

پست اینستاگرامی مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین با پیروزی مقابل تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی موفق شد قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بالاخره به رویای دیرینه خود رسید و قهرمان جام جهانی شد. او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" قهرمانِ جهان، آنقدر ارزویش کردم، آنقدر خواستم، باورم نمی شود. از خانواده ام، از همه کسانی که از من حمایت می کنند و همچنین از همه کسانی که به ما ایمان دارند بسیار سپاسگزارم. ما یک بار دیگر نشان دادیم که آرژانتینی‌ها وقتی باهم و متحد می‌جنگیم، می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم. شایستگی متعلق به این تیم است که بالاتر از فردیت هاست، این همان رویایی است که آرزوی همه آرژانتینی ها نیز بود. ما این کار را کردیم! به پیش آرژانتین. خیلی زود همدیگر را می بینیم."

مسی در این دوره از بازی های جام جهانی موفق شد 7 گل به ثمر برساند و روی قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر تاثیر زیادی داشت. البته او آقای گل نشد چرا که کیلیان امباپه با زدن 8 گل تبدیل به آقای گل این تورنمنت شد.

1471