رونمایی از پیراهن دوم تیم ملی آرژانتین بر تن مسی و یارانش

رونمایی از پیراهن دوم تیم ملی آرژانتین بر تن مسی و یارانش

پایگاه خبری فوتبالی - آدیداس به صورت رسمی از پیراهن دوم تیم ملی آرژانتین به کاپیتانی لیونل مسی برای جام جهانی قطر رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین برای اولین بار در تاریخش روی پیراهن دوم خود رگه های بنفش را خواهد داشت. در حقیقت در بیانیه ای که از جانب آدیداس منتشر شده، رنگ بنفش در پیراهن دوم برای اولین بار در پیراهن تیم ملی آرژانتین مورد استفاده قرار گرفته است و دلیل استفاده از این رنگ هم الهام گرفتن از رنگ مخصوص برابری جنسیتی است.

پابلو لاما نماینده شرکت آدیداس در آرژانتین بیان کرد:"پیراهن دوم تیم ملی آرژانتین پیامی را در مورد برابری جنسیتی صادر می کند که نشان از یکی از ارزشهای مهم برند آدیداس دارد. از طریق ورزش این فرصت را داریم تا زندگی افراد را تغییر بدهیم و فوتبال یکی از ابزارهای ایده آل برای تغییر حقیقت است."

نسخه مخصوص بازیکنان پیراهن دوم جدید تیم ملی آرژانتین از مواد صد در صد قابل بازیافت و با کمک تکنولوژی HEAT READY تولید شده است و به بازیکنان کمک می کند تا در جریان بازی لباس آنها خشک و آماده بماند. بازیکنان حرفه ای و هواداران پیش از ارائه رسمی پیراهن، آن را مورد آزمایش قرار داده اند و پوشیده اند. لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین که با آدیداس قرارداد دارد، یکی از چهره های اصلی تبلیغ پیراهن جدید آلبی سیلسته است.

4125