چرا پوچتینو، چلسی را انتخاب کرد؟

چرا پوچتینو، چلسی را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی از دلایل انتخاب چلسی به عنوان تیم جدیدش گفت.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل، مائوریسیو پوچتینو رسماً به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد و حالا این سرمربی آرژانتینی قرار است هدایت آبی‌های لندن را برعهده بگیرد. چلسی در فصل 2022-23، اصلاً اوضاع و احوال خوبی نداشت و حتی نتوانست به 50 امتیاز برسد و رکورد بدترین فصل تاریخش را از نظر امتیازگیری به ثبت رساند. اما با این وجود، هواداران چلسی، امید زیادی به آینده با پوچتینو دارند. 

به نقل از سایت گل، امروز اولین روز کاری پوچتینو در چلسی بود. سرمربی سابق تاتنهام و پاریسن ژرمن امیدوار است تا اوضاع استمفوردبریج را سروسامان بدهد. چلسی فصل پیش 3 مربی روی نیمکت خودش داشت، اما نمی خواهد چنین اتفاقی در فصل بعدی نیز رخ دهد. 

پوچتینو به وبسایت رسمی چلسی گفت: "روز جالبی برای همه بود. ما عاشق بازیکنان خوب، باکیفیت و بااستعداد هستیم، اما همچنین بازیکنانی می خواهیم که می خواهند برای این باشگاه بازی کنند."

"از همان ابتدا، مالکان و مدیران ورزشی راجع به پروژه مصمم بودند و نظر مشخصی روی آن داشتند. ما اینجا هستیم تا به چلسی و هواداران کمک کنیم. مهم ترین چیز در فوتبال، خوشحال کردن هواداران است. چلسی فرهنگ برنده‌ای دارد و می خواهیم دوباره شکوه را به این باشگاه بزرگ برگردانیم."

4416