پوچتینو قصد جدایی از چلسی را ندارد

پوچتینو قصد جدایی از چلسی را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی چلسی در مصاحبه ای اعلام کرد قصد جدایی از چلسی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی در مصاحبه ای اشاره کرد قصد رها کردن آبی های لندن را ندارد و از خبرنگاران خواست شرایط این تیم مرا با زمان ژوزه مورینیو مقایسه نکنند.

سرمربی چلسی درباره مقایسه تیم چلسی زیر نظر او با تیم در زمان ژوزه مورینیو گفت: " من همیشه برای ژوزه مورینیو احترام قائل هستم. او یکی از دوستان من است و افتخاراتی که برای چلسی به دست آورده بی نظیر بوده است، اما شرایط فعلی تیم با شرایط زمان مربیگری مورینیو کاملا متفاوت است. به همین دلیل از نظر من مقایسه شرایط این دو تیم اصلا قابل قیاس نیست."

پوچتینو در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای جدا شدن از چلسی دارد، اضافه کرد:" من به هیچ عنوان قصد جدایی چلسی را ندارم و دلیلی ندارد چنین حرکتی را انجام دهم. تیم ما رو به پیشرفت است و با جوانانی که داریم آینده درخشانی در انتظار ما خواهد بود."

در شرایط فعلی گفته می شود چلسی  روبرتو دی زربی مربی ایتالیایی برایتون را برای جانشینی پوچتینو در صورت جدایی این مربی آرژانتینی در نظر گرفته است. البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که تاد بولی قصد برکناری پوچتینو را داشته باشد.

۱۰۰۹