عکس؛ دو گزینه بارسلونا برای پست هافبک دفاعی که راهی لیگ عربستان شدند

عکس؛ دو گزینه بارسلونا برای پست هافبک دفاعی که راهی لیگ عربستان شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان پس از این که سرخیو بوسکتس از این باشگاه اعلام خداحافظی کرد، به دنبال جذب هافبک دفاعی بوده است و گزینه هایی را هم مد نظر قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، دو تا از گزینه هایی که آبی و اناری پوشان برای پست هافبک دفاعی در این تابستان مد نظر قرار داده بودند، روبن نوس و مارسلو بروزوویچ بودند. روبن نوس بازیکن تیم ولورهمپتون بود و مارسلو بروزوویچ هم هافبک دفاعی اینتر بود.

در نهایت روبن نوس راهی الهلال عربستان شد و دست بارسلونا از جذب او کوتاه ماند. دیگر گزینه بارسلونا هم مارسلو بروزوویچ بود که در نهایت این بازیکن هم امروز به طور رسمی راهی النصر عربستان شد و آبی و اناری پوشان نتوانستند این بازیکن را هم به خدمت بگیرند. در حقیقت اکنون شرایط به شکلی است که پیشنهاد هایی که تیم های عربستانی می توانند به بازیکنان بدهند، بسیار جذاب تر از پیشنهاد هایی شده که تیم های اروپایی مثل بارسلونا به بازیکنان می دهند.

در این تابستان بازیکنان زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شدند و روبن نوس و مارسلو بروزوویچ دو تا از آن ها هستند که در پست هافبک دفاعی توپ می زنند. باید دید که بارسلونا علاوه بر ایلکای گوندوغان به سراغ جذب چه بازیکن دیگری برای پست هافبک دفاعی خود می رود.

1470